×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سربازان متاهل به ازای هر فرزند ۳ ماه کسری خدمت برای آنها اعمال خواهد شد

به گزارش بوکان موکریان؛ سرهنگ “سجاد قربان نژاد” اظهار داشت: تمامی کارکنان وظیفه متاهلی که به خدمت اعزام شده اند، در هر منطقه ای که خدمت کنند از ۲ ماه کسرخدمت بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه به ازای هر فرزند ۳ ماه کسرخدمت به کارکنان وظیفه متاهل تعلق می گیرد، گفت: مشمولان غایب بالای ۳ سال غیبت چنانچه جهت اعزام به خدمت سربازی خود را معرفی کنند، در انتظامی استان محل سکونت خدمت خواهند کرد.

سرهنگ قربان نژاد ادامه داد: تمامی مشمولان پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی از سه نقطه استان یعنی مشمولان شهرهای شمال استان از شهرستان خوی و مشمولان جنوب استان از شهرستان میاندوآب و  مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

وی اظهار داشت: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول تیر ماه دریافت کرده اند می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان افزود: این دسته از مشمولان می بایست یکم تیر ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ قربان نژاد در پایان خاطر نشان کرد: مشمولان می بایست اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه و  مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

 

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.