×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
باند تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز در بوکان متلاشی شد

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان ، سردار «رحیم جهانبخش» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط افرادی در سطح شهرستان «بوکان»، رسیدگی به موضوع در دستور کار  اطلاعاتی مشترک ماموران پلیس امنیت عمومی انتظامی استان و شهرستان بوکان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامی هوشمندانه ضمن شناسایی متهمان؛ ۲ باب دامداری که برای تولید مواد محترقه غیر مجاز مورد استفاده قرار می گرفتند شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از آنها؛ تعداد  ۹۱ هزار و ۹۲۰ عدد انواع مواد محترقه و همچنین ۵۸۹ هزار و ۶۰۰نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این عملیات ۹ متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو توقیف که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان ازشهروندان درخواست کرد:  کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.