×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هنرمندان در بوکان صاحب خانه هنرمندان میشوند+ گزارش تصویری
حسین راستگو

 

به گزارش بوکان موکریان ؛ «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نشستی چهار ساعته که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد پای مطالبات هنرمندان بوکان نشست.

حبیب زاده در این نشست که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برگزار شد گفت: هر سال اعتباراتی در اختیار نمایندگان مجلس قرار می گیرد که بیشتر از ۸۰ درصد تخصیص دارد. سال گذشته رقم این اعتبارات که در اختیارم قرار گرفت ۱۵میلیارد تومان بود که  ۱۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن به ۲۷ روستا در بخش مرکزی و سیمینه جهت اجرای طرح هادی روستایی و ایجاد کانال و… اختصاص داده شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به پایین بودن سرانه فضاهای فرهنگی در بوکان افزود: امسال نیز ۲۰ میلیارد تومان در اختیار بنده قرار گرفته است که دو میلیارد تومان آن را به ساخت خانه هنرمندان در بوکان اختصاص می دهم و ساخت این خانه را زمین متعلق به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را آغاز می کنیم.

حبیب زاده با اشاره به مطالبات و گلایه های مطرح شده توسط هنرمندان گفت: ملاقاتی را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هماهنگ می کنم و رئوسای پنج انجمن هنری فعال بوکان نیزدر این دیدار حضور خواهند داشت تا مطالبات خود را مطرح کنند.

نماینده بوکان در ادامه بر ادامه دار بودن این نشستهای هم اندیشی تاکید و تصریح کرد: در دو سال گذشته بحران کرونا و دستورالعملهای بهداشتی مانع از برگزاری نشستها و دیداریهای از این دست شده بود.

انتهای پیام/ر

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.