×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتمام حجت پلیس بوکان؛ در خصوص انتشار دهندگان تصاویر خصوصی در فضای مجازی

به گزارش بوکان موکریان؛ در متن پیام سرهنگ حیدری آمده است:یکی از موضوعات مهم پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا در ارتباط با انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی می باشد که شهروندان محترم اعلام می نمایند که افرادی با هویت های مشخص و یا نامشخص اقدام به انتشار تصاویر خصوصی بدون اجازه در صفحات مجازی نموده است.

بررسی های کارشناسی نشان می دهد استفاده بدون آگاهی و دانش لازم از برنامه های کاربردی ارتباطی ، اعتماد بی جا، بارگزاری تصاویر خصوصی در بسترهای ارتباطی (به عنوان پروفایل، استوری، پُست و…) و ارسال به دوستان حقیقی و یا مجازی ، زمینه استفاده نابجای برخی افراد را فراهم می آورد.

افراد سودجو پس از کسب تصاویر و یا اطلاعات خصوصی دیگران، به علل مختلف از جمله اخاذی اقدام به انتشار در فضای مجازی می نمایند.

پلیس با پایش هوشمند و مستمر فضای مجازی و شناسایی کانال ها و صفحاتی که آبروی جامعه را هدف قرار می دهند قاطعانه با ادمین های این صفحات برخورد و همواره برنامه های آموزشی به منظور پیشگیری ، در سطوح مختلف جامعه از جمله مدارس ارائه نموده است.

علیهذا انتظار می رود جوانان و نوجوانان عزیز از عضویت و اعتماد به صفحات و کانالهای مجازی خصوصا کانال هایی با عناوین کراش، دوست یابی، همسریابی و… و ارسال تصاویر خود و دیگران به آن خودداری نمایند.قطعا مدیریت و فعالیت در چنین گروه ها و کانال هایی که حیثیت افراد جامعه را هدف قرار می دهد جرم محسوب می شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.