×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زمان برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی ناله شکینه تغییر کرد

 

به گزارش بوکان موکریان؛ «افشین ناصری» دبیر نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ناله شکینه در جمع خبرنگاران گفت: قرار بود این جشنواره ۲۷ اردیبهشت ماه به مدت سه روز در بوکان برگزار شود اما تاریخ برگزاری این جشنواره به هفته اول تیرماه تغییر کرد.

وی افزود: به علت آماده نبودن تعدادی از گروه های راه یافته به بخش رقابت جشنواره و با درخواست آنها زمان برگزاری جشنواره تغییر کرد.

ناصری خاطری نشان کرد:با نظر هیئت بازبینی آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، ۱۲ گروه نمایشی از آذربایجان غربی به بخش مسابقه این جشنواره راه پیدا کردند که برای اولین بار در هفت روستای پرجمعیت و نزدیک به شهر بوکان به اجرای تئاتر خیابانی خواهند پرداخت.

وی در ادامه به معرفی اعضای هیئت داوران پرداخت و گفت: « پژمان شاهوردی»، « رامین راستی» و « بابک لطفی خواجه پاشا» اعضای هیئت داوران نخستین جشنواره استانی تئاترخیابانی نالشکینه بوکان هستند.

او افزود: همزمان پژمان شاهوردی ورکشاپ ۱۲ ساعته با موضوع طراحی فضا و بازیگری خیابانی برگزار می شود و به شرکت کنندگان در این دوره گواهی معتبر اهداء می شود.

ناصری در پایان گفت : با رایزنیهای صورت گرفته، نمایش برتر و منتخب این جشنواره در جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان حضور پیدا می کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.