×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری ادمین کانال دوستیابی در بوکان

به گزارش بوکان موکریان؛ سرهنگ اکبر نصرتی، رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌غربی در خصوص جزئیات این خبر گفت: طی رصد و پایش‌های صورت گرفته در فضای مجازی، کانال تلگرامی که با ترفند دوست‌یابی موجب ترویج بی‌بند و باری  شده بود، شناسایی و اقدامات لازم در جهت شناسایی گردانندگان آن بطور جد در دستور  کار کارشناسان قرار گرفت.

وی ادامه داد: گردانندگان کانال مذکور با فریب کاربران و با ترفند معرفی افراد به یکدیگر مبالغی را از آنان دریافت می‌کردند.

سرهنگ نصرتی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و پیشگیری از اینگونه اقدامات، موضوع با جدیت پیگیری و با انجام اقدامات فنی و پلیسی فرد خاطی شناسایی که در مواجهه با ادله قاطع پلیس ضمن اعتراف به بزه ارتکابی خود، هدف از این اقدام خلاف قانون را کسب در آمد اعلام کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ناآگاهی از نحوه فعالیت در فضای مجازی و اعتماد به دیگران ریشه بسیاری از گرفتاری‌ها در فضای مجازی است گفت: شهروندان به هیچ عنوان به اینگونه صفحات و کانال‌ها اعتماد نکرده و جهت پیشگیری از گرفتاری در دام اینگونه افراد و حفظ آبرو و حیثیت، به هیچ عنوان تصاویر و اطلاعاتی از خود را در اختیار افراد غیر قرار ندهند.

رئیس پلیس‌فتا استان آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و شهروندان می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.