×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عدالت عمرانی در بوکان کیلویی چند؟!؟

به گزارش بوکان موکریان؛ مدتی قبل شهروندانی طی ارسال تصاویر و پیام هایی برای رسانه شهر به نحوه و اولویت خیابانی های سطح شهر توسط شهرداری بوکان گلایه و بیان کردند : خیابانی در جنب شمالی ترمینال اصلی شهر قرار دارد؛ ترمینالی که سال ۹۰ در زمان عضویت کمال کریمی و علی قادری در شورای شهر ساخته شد، آنهم چه ساخت عالی و ثمربخشی!!!!

در این خیابان که به جایگاه c.n.g شهرداری بوکان ختم‌ می شود تنها چهار خانە وجود دارد و دارای ترددی ناچیز است اما شهرداری بوکان به آسفالت آن اقدام کرده و جالبتر آنکه این خیابان را نیز به صورت ناقص آسفالت کرده در حالی که قسمت دیگر آن که منتهی به cng شهرداری می باشد و به صورت عمومی برای مردم شهر استفاده میشود آسفالت نشده است ؟!؟!

همزمان با آسفالت این خیابان به صورت ناقص مناطقی همچون مساکن مهر ، بعضی مناطق شهرک فرهنگیان ، خیابانها و کوچه های امیرآباد و …. اکنون در وضعیت اسفباری قرار دارند و عدالتی که در حق ساکنین این مناطق اجرا شده گرد غباری بیش نیست!!

واقعا چرا عدالت عمرانی در بوکان اکنون رعایت نمیشود چرا اولویت آقایان آسفالت یک خیابانی است که حتی مسکونی نیست و ارتباطی با خیابانهای دیگر ندارد و به بیابان منتهی می شود ؟

آیا هدف فقط رونق بخشیدن این زمین ها از جیب بیت المال است ؟؟؟

چه آقایانی در این اطراف زمین دارند؟؟؟

چرا اعضا شورای شهر به وظیفه نظارتی خود عمل نمیکنند و از شهردار سوال نمیکنند و توضیح نمی خواهند؟؟؟

 

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.