×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرمایه گذاران گرفتار در یک بام و دو هوای شورای شهر بوکان

به گزارش بوکان موکریان؛ کارخانه بازیافت زباله بوکان از شاخص ترین پروژه های مدیریت پسماند در آذربایجان غربی است که با سرمایه گذاری خصوصی به سرانجام رسید و مردادماه سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید.

اما اعضای فعلی شورای شهر بوکان در اولین نشست خبری خود در مهرماه سال گذشته در مخالفت با این پروژه سرمایه گذاری ظاهر شدند.
«علی قادری» اعلام کرد قرارداد عقده شده ایراداتی دارد.

با این مخالفت و بعد از آنکه شورای شهر بوکان این پروژه را قرارداد ترکمن چای خواندند، علی رغم تبعات زیست محیطی آن پروژه خوابید.

تعطیل شدن پروژه یک سال طول کشید تا اینکه سه روز قبل شهردار بوکان به همراه علی قادری مخالف سمج این پروژه با حضور در کارخانه بازیافت زباله ، کلید فعالیت رسمی آن را فشار دادند. حال با چه تدبیری در صف افتتاحیه‌ی آن قرار گرفتند و چه فعل و انفعالی باعث دگردیسی نظر اعضای شورای شهر و شهردار بوکان با مفاد این قرارداد گشته است سوال بی جواب است؟

در آن طرف قضیه، شورای شهر و شهرداری به دنبال سرمایه گذار برای احداث زیپ لاین و‌پل معلق در کیوه ره ش، مجتمع تجاری ایزیرتو هستند و حتی «علی قادری» به عنوان رییس شورای شهر در برنامه تلویزیونی اخیر خود از سرمایه گذاران برای حضور در بوکان دعوت کرد.

اما سئوال این است شورای شهری که با بهانه جویی های خود که معلوم نیست هدف از این بهانه جویی ها چه بود و چیست، یک سال پروژه مهم بازیافت زباله بوکان را تعطیل کردند چگونه با دیگر سرمایه گذاران تعامل می کنند؟

 

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.