×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۰۸ میلیارد تومان در بوکان به بهره برداری می رسد

به گزارش بوکان موکریان؛ باباخان اسکندری به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه شمار طرح‌ها و اعتبارات آنها در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است، اظهار کرد: در مجموع برای این تعداد طرح ۲۰۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه و یا پیش بینی شده است.

وی افزود: از مجموع طرح‌ها، ۲۳ طرح در حوزه عمران شهری و روستایی با ۱۷۷ میلیارد تومان و هشت طرح نیز با ۱۲ میلیارد تومان هزینه در حوزه‌های تولیدی و خدماتی اجرا شده که در این ایام مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فرماندار بوکان اضافه کرد: طرح‌هایی که در حوزه عمران در این شهرستان افتتاح خواهد شد شامل چهار طرح هادی، ۳۷ طرح گازرسانی به روستاها، ۲ طرح انتقال آب، سه طرح جدولگذاری، ۲ طرح آسفالت راه روستایی، ۲ مورد توسعه شبکه ارتباطات، چهار کیلومتر راه بین شهری (بوکان – سقز)، سه طرح برق رسانی، یک باب بوستان و یک باب کتابخانه در روستای اوج تپه است.

اسکندری یادآور شد: طرح‌های تولیدی و خدماتی نیز شامل گردشگری از جمله بوم‌گردی، پرورش قارچ، تولید و بسته‌بندی و تولید پالت است.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دولت همچنین عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲ روستای این شهرستان و طرح‌های عمران روستایی در ۱۰ روستا آغاز خواهد شد.

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رییس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

 

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.