×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید نماینده بوکان از پروژه های عمرانی روستایی در بخش سیمینه

به گزارش بوکان موکریان؛ «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه سوم آبان ماه به همراه «باباخان اسکندری» از پروژه آسفالت راه روستاهای پیرولی باغی، منوچهر، غوث آباد، دوه شهری در بخش سیمینه بازدید کردند.

این پروژه به طول ٣/۵ کیلومتر که از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان در حال اجراست مراحل پایانی خود را طی می کند.

حبیب زاده همزمان با بازدید از این پروژه به همراه فرماندار با حضور در روستاهای پیرولی باغی، غوث آباد، دوه شهری و منوچهری با جمعی از اهالی منطقه گفتگو نمودند و مطالبات و درخواست آنان‌ را بررسی و دستور پیگیری را صادر نمودند و سپس از مدارس این روستاها نیز بازدید کردند و به تمامی دانش آموزان روستاهای هدایایی از طرف فرماندار و نماینده اهدا شد و همچنین مقرر گردید که تمامی مدارس این روستاها به دیتا پروژکتور و لب تاپ با تمامی امکانات مورد نیاز تحصیلی در چند روز آتی تجهیز گردد.

مسئولان در ادامه از اجرای طرح هادی در روستای پیرولی باغی بازدید کردند. این پروژه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتباراتی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار گرفته و با هماهنگی فرماندار بوکان اجرا شده است.

بازدید فرماندار شهرستان بوکان و نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های عمرانی روستاهای بخش سیمینه با بازدید از پروژه بهسازی راه روستای رحیم خان به گوگ تپه ادامه پیدا کرد.

پروژه فوق بطول ۵/۵ کیلومتر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان و از محل اعتباراتی که در اختیار نمایندگان قرار دارد در حال اجراست که پیشرفت چشمگیری دارد.

بازدید از اجرای طرح هادی و بهسازی داخل روستای ارمنی بلاغی پایان بخش بازدید مسئولان از طرحهای عمران روستاهای بخش سیمینه است. این پروژه با ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتباراتی که در اختیار نمایندگان است در حال اجراست.

در این بازدیدها بخشدار سیمینه، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان، معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوکان و اعضای شورای بخش سیمینه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/حسین.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.