×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خیرین بوکانی ۳۲۰ میلیون ریال تجهیزات بیمارستانی و ۱۴ صندلی به بیمارستان بوکان اهدا کردند

به گزارش بوکان موکریان؛ دکتر علی حسین زاده روز یکشنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۱ اظهار داشت: در دو عمل خداپسندانه گروه خیریه “ژیوان” در راستای تهیه تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان شهید دکتر قلی پور، می‌تواند نمونه‌ایی برای تشویق و استقبال مردم جهت مشارکت در امور خداپسندانه و نیکوکارانه باشد.

 وی افزود: هزینه ۳۲۰ میلیون ریالی گروه خیریه “ژیوان” شهرستان  بوکان با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از بیمارستان، جهت خرید تخته احیاء “سی پی آر” ، پالس اکسی متر پرتابل رومیزی، همراه با ۲ عدد پروب نوزاد، دستگاه لارنگو سکوپ چهار تیغه فایبر اپتیک، دستگاه لارنگو سکوپ چهار تیغه فایبر اپتیک نوزاد جهت احیاء بیماران و پالس اکسی متر انگشتی ۲ عدد، اختصاص یافت.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در ادامه گفت در یک عمل خدا پسندانه دیگر  ” سید حسن حسینی ” یکی دیگر از خیرین شهرستان بوکان  ۱۴ عدد صندلی همراه را تهیه و پس از طی مراحل قانونی به بخش جراحی مردان شهید دکتر قلی پور بوکان اهداء کرد.

شبکه بهداشت و درمان بوکان از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان  بوکانی که در عرصه ی سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی نهایت تقدیر و تشکر خود را به عمل آورده و توفيق و سعادت روزافزون خیرین سلامت را از درگاه خداوند تبارك و تعالي مسئلت مي نمايد.

دکتر حسین زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان در ادامه اضافه کرد: فرهنگ سازی و تغییر برخی از سنت‌های رایج گذشته توسط افراد سرشناس و مورد اعتماد جامعه می‌تواند با انجام چینن حرکت‌هایی، آثار مثبتی در جلب مشارکت خیرخواهانه مردم داشته باشد.

در شهرستان بوکان اشخاص و انجمن های فراوانی در عرصه سلامت، مدرسه سازی و انجمن های خیریه فعالیت دارند که در راستای خدمت رسانی به جامعه و همنوع خود در تلاش هستند.

لازم به ذکر است از شهریور ماه سالجاری تاکنون مبلغ ۱۷۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان خیّرین به بخش بهداشت و درمان شهرستان بوکان کمک کرده اند.

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.