×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انهدام باند بزرگ سارقان سیم و کابل برق در آذربایجان غربی

به گزارش بوکان موکریان،  سردار “رحیم جهانبخش” روز یکشنبه ۲۰ آذرماه ۱۵۰۱ در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل شبکه مخابراتی در شهرستان های “بوکان، مهاباد، سلماس و میاندوآب” که باعث ایجاد نارضایتی مردم شده بود، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان  پلیس آگاهی انتظامی استان  قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده،  ماموران با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم، موفق شدند  سارقی سابقه دار را شناسایی و  با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم در تحقیقات تکمیلی با استفاده از شگردهای پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک به  انجام ۳۶۶ فقره سرقت سیم و کابل برق با همکاری ۱۲ نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.

او در ادامه تصریح کرد: دراین خصوص ۱۳  متهم  دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.