×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دومین نشست تعیین تکلیف ممیزی املاک شهر بوکان برگزار شد/شهرداری بدنبال بروزرسانی وضعیت شهری

به گزارش بوکان موکریان ؛ ظهر امروز دوشنبه ۱۹ دیماه دومین نشست تعیین تکلیف ممیزی املاک شهر بوکان به ریاست ناصح محمدخانی شهردار بوکان و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه در شهرداری برگزار گردید.

محمدخانی شهردار بوکان در ابتدای این نشست ضمن اعلام نیاز جدی شهر و شهرداری به بروز رسانی آمار و اطلاعات بصورت کلی و جزئی جهت ارائه خدمات مطلوب به همشهریان افزود: ممیزی املاک طرحی ماندگار بوده و یقیناً در حوزه های مختلف مدیریت شهری نیز موثر و قابل بهره برداری خواهد بود.

ممیزی املاک یعنی دقیق شدن در املاک و‌ ساختمان ها که شهرداری ها در راستای مدیریت شهری، بحران و سایر فصل های مدیریتی متاثر از بزرگ یا کوچک بودن هر شهر با بروز رسانی اطلاعات املاک سطح شهر از جمله متراژ عرصه واعیان و مالک ونوع کاربری وصدها ردیف اطلاعاتی دیگر جهت ارائه خدمات، ساماندهی اصناف و دفع پسماند و سایر موارد مربوط در حوزه کاری اداره شهرها می باشد.

در هر شهر هر چه اطلاعات موجود در آرشیو و بایگانی شهرداری ها دقیق تر باشد در نتیجه ارائه خدمات بهتر ودرست تر وهر چه دسترسی وقابلیت استفاده از این اطلاعات (دیتا بیس) سریع تر باشد در نتیجه ارائه خدمت به شهروندان سریع تر و متنوع تر خواهد بود.

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.