×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اهدای یک قطعه زمین توسط خیّر عرصه سلامت در بوکان

دکتر علی حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار بوکان موکریان  از اهداء ۴۶۰ متر مربع زمین به ارزشی بالغ بر یک میلیارد تومان توسط خانواده رشیدی به حوزه سلامت شهرستان خبر داد.

دکتر حسین زاده اظهار داشت: زمین اهدایی به مساحت ۴۶۰ متر مربع توسط خیّرین بزرگوار (سوران، سامان و سیروان رشیدی) پس از انجام کارهای مقدماتی و اداری به حوزه سلامت شهرستان به منظور احداث خانه بهداشت در شهرک دامداران (بازار دواب) با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر که یکی از مناطق محروم و کم برخوردار از نظر سرانه بهداشتی است واگذار شد که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز خواهد شد.

وی گفت: انجام فعالیت های خیر خواهانه در حوزه بهداشت و درمان به سبب تاثیر مثبت آن به طور قطع موجب تحول در نظام سلامت می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: دسترسی آسان به خدمات سلامت در کوتاه‌ترین فاصله ممکن، یکی از اهداف مهم حوزه سلامت است که احداث خانه های بهداشت در روستاها یکی از ابزار اصلی تحقق این امر است.

هدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان در پایان از این تصمیم خیرخواهانه خانواده رشیدی تقدیر کرد و یادآور شد: این حرکت ها در بین مردم نمود خوبی پیدا می کند تا هر کس به اندازه وسع خود در کمک به عرصه سلامت قدمی بردارد.

انتهای پیام/امید.توتونچی

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.