×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
چگونه پیامک‌های مزاحم را لغو کنیم

مطمئنا از دریافت حجم زیاد پیامک تبلیغاتی مزاحم خسته شده اید و می خواهید برای همیشه از شر دریافت ایت پیامک های مزاحم راحت شوید! ما به شما طریقه انجام این کار را نشان خواهیم داد. فقط کافیست چند دقیقه وقت بگذارید و کدهای دستوری برای بستن ایرانسل، رایتل و همراه اول را در اینجا بیابید.

لغو پیامک های تبلیغاتی مزاحم برای کاربران همراه اول؛

برای عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در همراه اول، مشترکان می‌توانند با یکی از روش‌های ارسال عدد «۱» به «۸۹۹۹»، شماره گیری کد دستوری #۸۹۹۹*، تماس با مرکز اطلاع‌رسانی ۹۹۹۰، مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) نسبت به قطع سرویس پیام تبلیغاتی خود اقدام کنند.

لغو پیامک های تبلیغاتی مزاحم برای کاربران ایرانسل؛

کاربران ایرانسل نیز می‌توانند با مراجعه به ایرانسل‌من و گزینه «مدیریت پیامک‌های تبلیغاتی، شماره‌گیری کد ‌۵۰۰۶#* و دریافت فهرست کاملی از گروه‌های پیامکی و پیامک به ۵۰۰۶ و انتخاب کلیدواژه مربوط به دریافت هر دسته از پیامک‌ها، امکان‌پذیر است.

لغو پیامک های تبلیغاتی مزاحم برای کاربران رایتل؛

کاربران رایتل نیز می‌تواند با استفاده از رایتل من و مراجعه به منوی «مدیریت خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده»، شماره‌گیری کد دستوری #۸۰۰* یا کد دستوری #۱۹۵* و انتخاب قطع تبلیغات، شماره‌گیری کد #۳*۸۰۰* یا ارسال عدد ۳ به ۸۰۰، برای غیرفعال‌سازی و جلوگیری از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی که از مراکز پیام‌ مانند (۱۰۰۰۱۲۳۴۵ و ۳۰۰۰۰۱۲۳۴۵) و شماره‌های مشابه ارسال می‌شود، کاربرد دارد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.