×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
آتشنشانان بوکانی در طول یک سال گذشته به بیش از ۱۱۴۴ ماموریت اعزام شدند

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان در گفتگو با خبرنگار بوکان موکریان عنوان کرد: آتش نشانان ایستگاه های چهارگانه این سازمان در طول یک سال گذشته به بیش از ۱۱۴۴ ماموریت و عملیات مختلف اعزام شده اند که ۴۵۰ مورد از این عملیات ها مربوط به اطفا حریق و ۶۰۹ مورد از این تعداد نیز مربوط به عملیات های امداد رسانی و نجات همشهریان بوده است.

رسول معروفی در ادامه اظهار کرد: در طول این مدت متاسفانه ۹۰ باب منزل مسکونی، ۳۸ باب مغازه و واحد تجاری و صنعتی، ۵۵ دستگاه خودرو و ۱۷۲ قطعه زمین زراعی، باغ و مرتع طعمه حریق شده اند.

وی همچنین در ادامه افزود: نجات و رها سازی ۱۷۶ مورد از حیوانات، ۱۱ مورد برش و خارج کردن انگشتر، اعزام به بیش از ۴۱ فقره تصادفات، ۸ مورد حبس شدن افراد در آسانسور و اعزام به بیش از ۸۷ فقره عملیات امداد و نجات از جمله مهم ترین عملیات های امداد رسانی به همشهریان ارجمند بوده است.

معروفی در پایان نیز ضمن اشاره به فعالیت های مختلف آموزشی این سازمان و حضور در اماکن و مدارس سطح شهر افزود: رعایت اصول و توصیه های ایمنی از جمله مهم ترین اقدامات جهت پیشگیری از وقوع حوادث است که امیدواریم شهروندان گرامی با رعایت این نکات از ورود خسارات مالی و جانی جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.