×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ابهام در سرنوشت درآمدهای میلیاردی شهرداری بوکان

بە گزارش بوکان موکریان ؛ چند روز قبل «ناصح محمدخانی» ،شهردار بوکان در نشست با مدیران شهرداری از افزایش سه برابری درآمدی شهرداری در ۵ ماه گذشته  خبر داد و اعلام کرد میزان تحقق بودجه این نهاد ۱۲۷ درصد می باشد که در تاریخ این شهرداری بی‌نظیر است.

این خبر پایان بحران مالی و وجود میلیاردها تومان اندوخته در حساب شهرداری را نوید داد و  انتظار می‌رفت با این افزایش درآمد،پروژه های عمرانی زیر ساختی شهری توسط شهرداری آغاز شود.

اما همزمان با انتشار این خبر، روابط عمومی شهرداری بوکان در پیامی نشان داد که این انتظارات بیهوده است،چرا که بنابر گزارشات این روابط عمومی مهمترین اقدامات شهرداری در اسفندماه سال گذشته عبارت است از : گل کاری ، خط کشی معابر، لکه گیری و نورپردازی!
در حقیقت همان اقدامات روتین و روزمره هر شهرداری‌ که با هزینه های مالی ناچیزی انجام می شود،با این لحاظ که اسفندماه منتهی به سال نو و استقبال از نوروز است و باید فضای شهری در استقبال از سال نو و‌ مسافران نوروزی تغییراتی محسوس داشته باشد.

حال اگر به گفته شهردار بوکان «میزان تحقق بودجه این نهاد ۱۲۷ درصد می باشد که در تاریخ این شهرداری بی‌نظیر است»،چرا اقدامات شهرداری همچنان در لکه گیری و گل کاری خلاصه می شود و از فعالسازی پروژه های مهم و زیر بنایی مانند ترمینال بزرگ بوکان، ساخت دو دهنە پل بر روی سیمینەرود ، احداث گلخانه ،زیپ لاین پل معلق «کیوە رەش»،فاز دوم پارک موکریان، احداث پانصد دستگاه آپارتمان،مجتمع خدماتی تجاری ایزیرتو و … خبری نیست؟ براستی درآمد شهرداری بوکان کجا هزینه شده و می شود؟

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.