×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سوء مدیریت در شهرداری و شورای شهر علت اعتراضات رانندگان تاکسی در بوکان

بە گزارش بوکان موکریان ؛ نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری در ابتدای هر سال به روز رسانی می شود و این مسئله امری روتین و عادی است که باید با پیشنهاد سازمان حمل و نقل شهری زیر مجموعه شهردار و مصوبه شورای شهر صورت بگیرد.

بر همین اساس، در شهرهای همجوار بوکان نرخ جدید  کرایه حمل و نقل درون شهری در سال ۱۴۰۲ بدون حاشیه و جنجال اعلام شد. مثلاً  امروز در مهاباد  نرخ تاکسی‌های خطی از ۴۰۰۰ تومان تا ۵۰۰۰ هزار تومان و تاکسی تلفنی از ۱۲ هزار تومان تا ۱۵ هزار تومان اعلام شد.

اما این امر روتین در بوکان به علت سهل انگاری و سو مدیریت در شهرداری بوکان و شورای شهر  به یک بحران تبدیل شده و سبب دو بار تجمع صنفی رانندگان تاکسی در خیابان اصلی شد که برای چند ساعتی روند خدمت رسانی به شهروندان را مختل کند.

خشایار صنعتی،سرپرست فرمانداری بوکان، ضمن جلسه با نمایندگان این قشر قول مساعد در حل این موضوع را داد. اما در کمال تعجب شورای شهر و شهردار منتخب این شورا در مورد رسیدگی به مشکلات تاکسیداران بوکان روزەی سکوت پیشه کرده و عملا هیچ کاری برای رسیدگی و حل مشکلات این قشر زحمتکش انجام نداده‌اند.

البته تا زمانیکه دغدغه‌ی اعضای شورای شهر بوکان تبدیل شوهر به معاون شهردار،  بکارگیری وابستگان،تهیه‌ی عکس یادگاری و کارنامه‌سازی و برنامه ریزی برای انتخابات مجلس باشد باید انتظار داشت عادی ترین مسائل به یک بحران تبدیل شود.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.