×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تذکر و سوال کتبی عضو شورای شهر به شهردار بوکان

به گزارش بوکان موکریان، یک منبع آگاه اعلام کرد طی چند روز گذشته «ژیلا عبدی» عضو شورای شهر بوکان که از موافقان انتخاب «ناصح محمد خانی» به عنوان شهردار بوکان بود، اینبار طی نامه ای به او تذکرات قانونی داد و سوالاتی را مطرح نمود.

خلاصه‌ی متن این نامه که عکس کامل آن در این پست قرار گرفته،به شرح زیر است؛

ریاست محترم شورای اسلامی شهر بوکان؛

احتراماً به استناد قانون تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی شهر لازم است نسبت به ابلاغ تذکرات اینجانب به شهردار محترم و همچنین فصل الخطاب قرار دادن قانون در شهرداری اقدامات لازم را میدول بفرمایید.

۱. لازم است شهرداری مطابق قانون گزارش عملکرد مالی خود از جمله درآمد و هزینه های خود را در زمانهای قانونی به مردم از طریق اعلان عمومی و نیز تعیین میزان درآمدهای شهرداری از محل کمکهای دولتی و عوارض مالیاتی و درآمدهای ناشی از لایحه درآمدی بوده است.

۲.انتصابات اخیر علی‌الخصوص مسئولین مالی شهرداری که قانوناً و مستقیم مورد نظارت شورای شهر و در خصوص عدم شمول قانون تعارض منافع

۳.اقدامات قانونی صورت گرفته در مورد ساخت و سازهای غیر مجاز و توضیح در خصوص بحث برخوردهای قهری با شهروندان و بروز مشکلات جسمی برای آنان

۴. در خصوص اقدامات عملی و اجرایی در خصوص تعهدات عمرانی در زمان انتخاب خودشان گزارشی مبسوط /تا امروز به غیر از توضیحات و ارائه تئوریهایی در خصوص آنان عملاً اقدامی عملی صورت نگرفته است

۵. در خصوص انجام پروژه‌هایی خارج از محدوده و حریم شهر که از طرف شهرداری اعلام به انجام عملیات شده است (پارک جنگلی ناله شکینه و… متذکر میگردم که تا اتمام تملک زمینهای محل انجام پروژه ها به نام شهرداری و در چهارچوب قانون و رعایت کامل آن اجتناب نموده و در صورت عدم توجه به موارد قانونی لازم مسئولیتهای ناشی از آن عملا بعهده شخص شهردار میباشد.

شهردار محترم متذکر گردد که قانون و مقررات جاری را فصل الخطاب شهرداری قرار دهد،از هر گونه اقدام غیر قانونی و سلیقه ای اجتناب نمایند در غیر اینصورت این شورا بر اساس وظایف نظارتی ناشی از قانون تذکرات و اقدامات شایسته را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.