×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به نام بوکان ، به کام انتخابات

به گزارش بوکان موکریان ؛  وزارت کشور در اطلاعیه‌ای ۵۷۸ عنوان شغلی را که برای شرکت در انتخابات مجلس باید از سمت خود استعفا کنند، معرفی کرد.
بر همین اساس آخرین مهلت قبول استعفاء مشمولین ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تاریخ ۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ تعیین گردید.

در بوکان همزمان با این خبر «حسن خضری»، بخشدار سیمینه در آخرین ساعات پنجشنبه، ۱۱ خرداد با تحویل استعفای خود بصورت غیررسمی وارد کارزار انتخابات شد.
از‌مدتها قبل زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال حضور خضری در انتخابات بوکان شنیده می‌شد و همزمان انتقادات زیادی از تحرکات انتخاباتی وی در تحت تاثیر گذاشتن روند کارهایش به گوش می‌رسید.

اما اوج این انتقادات زمانی مطرح شد که خضری،بخشدار سیمینه در آخرین دقایق حضورش در پست بخشدار نیز ترجیح داد از موقعیت استفاده کند و در معیت فرماندار به سرکشی از پروژه‌های عمرانی در روستاها برود، جایی که خضری و کمپین انتخاباتیش ظاهراً به آن دلخوش کرده‌اند.

هر چند عکسهای حضور خضری در این بازدید پس از دقایقی توسط روابط عمومی فرمانداری حذف شد اما افکار عمومی بار دیگر با این چالش فکری مواجهه خواهد شد که آیا تاخیر در اجرای «پروژه‌های عمرانی» و «توسعه‌ی بوکان» دلیلی جز «همیشه انتخاباتی» بودن بوکان دارد؟
در اینجا باید گفت حرکت چند روز گذشته‌ی مسولین بوکانی یادآور تنها یک جمله است : 

«به نام بوکان،به کام انتخابات»

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.