×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز دائمی فعالیت پایگاه مرکز انتقال خون شهرستان بوکان

دکتر حسین زاده ظهر امروز در گفت‌وگو بوکان موکریان گفت : با اشاره به مشکل مردم شهرستان در عدم وجود پایگاه مرکز انتقال خون در سطح این شهرستان پس از کش و قوس های فراوان و با تأکید بر مساعدت و همکاری جناب حاج انور حبیب زاده نماینده مردم شریف بوکان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان در حل مشکل عدم وجود پایگاه مرکز انتقال خون در این شهرستان از روز سه شنبه هفته جاری پایگاه انتقال خون دائمی بوکان با کادر مجرب آماده خدمات رسانی به عموم همشهریان گرامی می باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بوکان در ادامه گفت ؛ بدین وسیله از پیگیریهای مدبرانه و تلاش های دلسوزانه حاج انور حبیب زاده نماینده پرتلاش شهرستان در مجلس شورای اسلامی که در راستای رفع کمبودها و نارسائیهای حوزه سلامت و همت به تامین نیاز های مردم و پاسخگویی به انتظارات، ارائه مطالبات حوزه انتخابیه در حداقل زمان ممکن ، کمال تشکر و قدردانی دارم و از درگاه خداوند متعال، موفقیت بیشتر را در راه خدمت به مردم شریف شهرستان برای نماینده بوکان خواستار شد.

تصویر دستور اخذ شده از وزیر بهداشت و درمان توسط حاج انور حبیب زاده برای صدور مجوز و استقرار پایگاه انتقال خون در بوکان به صورت ثابت در زیر ضمیمه شده است.

لازم به ذکر است بی مهری نماینده وقت در سال ۱۳۹۵ به دلیل مشکلاتی همچون ثابت نبودن، نداشتن پرسنل مستقل و کمبود لوازم مصرفی نه تنها اجازه نداد که پایگاه انتقال خون بوکان در آن سال به مرکز تبدیل شود بلکه سوءمدیریت دامن این پایگاه انتقال خون را گرفت و آن را به تعطیلی کشاند و این تعطیلی تا به امروز ادامه داشت.

اکنون بعد از گذشت ۷ سال با همت حاج انور حبیب زاده نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، پایگاه انتقال خون دائمی شهرستان بوکان از روز سەشنبە ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برای ارائه خدمات به مراجعین محترم مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.