×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دستگیری کلاهبردار میلیاردی در پیرانشهر

به گزارش بوکان موکریان، سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح این خبر اظهار داشت: پس از شکایت تعدادی از شهروندان در شهرستان “پیرانشهر” مبنی بر اینکه از آن ها به بهانه سودآوری اضافی در این زمینه کلاهبرداری شده است، رسیدگی به موضوع در دستور کار ویژه پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس از شاکیان که تعداد آن ها به بیش از ۷ نفر می رسید مشخص شد فردی با جلب اعتماد آن ها و اینکه قادر است سود هنگفتی نصیبشان کند، اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان می داد متهم پس از دریافت مبلغی در حدود ۶۰۰ میلیارد ریال از شاکیان، گریخته است که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاهش آغاز شد.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی فرد کلاهبردار شده و پس از هماهنگی های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار جهانبخش در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پليس آماده دريافت نظرات، پيشنهادات و تقدير شما همشهريان عزيز از عملكرد پليس مي باشد.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.