×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تفاوت مدیریت شهری بوکان با مهاباد! + فیلم

به گزارش بوکان موکریان؛ «بابک رستم پور» شهردار مهاباد اعلام کرد که به هدف تقویت زیر ساخت و کم کردن بار ترافیکی سطح شهر، پروژه کمربندی تاج سد به منطقه آزادگان هفته دولت به مرحله بهره برداری می رسد و همزمان احداث سه دهنه پل در دستور کار این شهرداری قرار دارد.

به گفته رستم پور، پل شەورنگ با اعتبار ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان در مرحلەی اجرای فونداسیون، پل حد فاصل میدان کتاب به‌ ملای جزیری با اعتبار ۵ میلیارد تومان در حال اخذ مصوبه از شورای اسلامی شهر و فرمانداری ، پل حد فاصل شهید مامند گلابی و ساحلی با اعتبار بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در حال مقدمات انتخاب پیمانکار از طریق فراخوان عمومی با  در دستور کار قرار دارد.

شهردار مهاباد در ادامه از هوشمند سازی سه تقاطع اصلی سطح شهر شامل تقاطع یرغو، چهارراه مولوی و سربازان گمنام با اعتبال ۱۵ میلیارد ریال به همراه پل حکمت خبر داد..

❗اما در شهر بوکان از پروژه های زیرساختی خبری نیست، شهرداری بوکان خود را به  اقدامات روتین مانند بتن ریزی، جدولگذاری، آسفالت و لکه گیری مشغول کرده و اعضای شورای شهر در حال گرفتن عکس یادگاری با این اقدامات روتین هستند.

شهرداری بوکان با شعار انقلاب آسفالت از محل قیر رایگان دولتی بر طبل تبلیغات می کوبد، اما همزمان ده ها پروژه زیرساختی به صورت نیمه کاره به حال خود رها شدند یا بر روی کاغذ مانده اند‌.

ساخت ترمینال بزرگ بوکان، ۳۰ متری ناله شکینه، ۵۰ متری ساحلی، فاز دوم پارک موکریان، ساماندهی آب خام شهری و… نیمه تمام رها شده است و پروژه ساخت پارکینگ طبقاتی در زمین آتش نشانی سابق، ساخت دو دهنه پل بر روی سیمینه رود، ۳۰ متری امیرآباد، نهالستان شهرداری و…. بر روی کاغذ مانده است.

مدیریت شهری در بوکان که ترکیبی از شهرداری و شورای شهر است هنوز شرایط بوکان ۱۴۰۲ را درک نکرده و تصور آنها از نیازهای بوکان بتن ریزی کوچه ها و آسفالت چند خیابان است و عملا ذهنیت آنها در دهه ۶۰ و ۷۰ مانده است که این درجا زدن ذهنی آنها ناشی از عدم تخصص، تحصیلات بدون ارتباط با مدیریت شهری و مشورت نکردن با افراد صاحب نظر است .

اعضای شورای شهر بوکان که افتخار آنها گرفتن عکس یادگاری با دستگاه پخش قبر است باید بدانند بوکان نیاز به اقدامات زیرساختی و اساسی در حوزه های ترافیک درون شهری، مبلمان شهری و فضای سبز دارد تا در ریل آبادانی شهری قرار بگیرد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.