×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پایگاه اهدای خون شهرستان بوکان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، امروز دوشنبه نهم مردادماه  به مناسبت روز جهانی «اهدای خون»،  پایگاه اهدای خون  بوکان به بهره برداری رسید.

 دکتر مجتبی قهرمان رضاییه مدیرکل انتقال خون استان آذربایجان غربی نیز در ادامه این مراسم و با تقدیر از نقش اهداکنندگان خون در کسب توفیقات سازمان انتقال خون، افتتاح مرکز اهدای خون شهرستان بوکان را یک اقدام تاریخی در این استان دانست و اظهار کرد: از تلاش نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، حمایت مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان که باعث شد این اقدام بزرگ و تاریخی به سرانجام برسد تشکر میکنم

 مرکز ثابت خونگیری بوکان،  در محوطه بیمارستان  با مساحت ۳۰۰ مترمربع احداث شده که به   ۹ تخت (۶ تخت آقایان و سه تخت خانم‌ها) تجهیز شده و هم اکنون ۲ پرستار و یک پزشک در آن مستقر هستند و روزانه به ۵۰  داوطلب اهدای خون خدمات ارایه می‌دهند.

این مرکز با حضور  معاون اول رئیس جمهور، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی،امام جمعه،فرماندار،مدیر شبکه بهداشت و درمان به صورت  ویدیو کنفرانس  به بهره برداری رسید.

پایگاه انتقال خون بوکان در سال ۱۳۹۵ تعطیل و مدتی بعد جمع آوری شد . در آبان ماه سال گذشته «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی موفق به کسب دستور از وزیر بهداشت و درمان جهت احداث مجدد این پایگاه در بوکان شد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.