×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
ناکامی در رئیس شدن

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، این سه عضو زن شورای شهر که عدم تخصص،دخالت در امور شهرداری و حواشی زیاد همراه عکسهای یادگاریشان به نقل محافل بوکان بدل گشته بود،  نه تنها نتوانستند به کرسی ریاست شورای هفت نفره بوکان برسند بلکه قدرت آنها در هیئت رئیسه سال سوم شورا نیز  کاهش پیدا کرد.

در حالی که در دو سال گذشته نائب رئیس ،دبیر اول و دبیر دوم در اختیار سه عضو شورای شهر بود، امسال با خروج «ژیلا عبدی» تنها دو نفر آنها در هیئت رئیسه حضور دارند البته جایگاه «گلاویژ حسینی» تنزل پیدا کرد و از دبیر اولی به دبیر دومی رسید.

«پخشان سلیمی» تنها عضو شورای شهر بود که در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتخابات هیئت رئیسه واکنش نشان داد و در حالی که از ادامه نائب رئیسی اش سر از پا نمی شناخت، نوشت: «رکورد تاریخی در نشان دادن توانایی بانوان در تصمیم گیریهای کلان مدیریت شهری را بدست آوریم».

سلیمی با مدرک تحصیلی «تاریخ» در حالی ادعای رکودداری در منصب «نائب رئیسی»دارد که همزمان مردم بوکان انتقادات زیادی نسبت به ضعف مفرط عملکردی شورا و حواشی اعضایش دارند.

طرح این ادعا در حالی است که در مریوان ریاست شورای شهر به یک بانو سپرده شد امری که در بانه و روانسر نیز مسبوق به سابقه است و حتی در بانه یک بانو سکاندار شهرداری است‌.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.