×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جلسه ای پردستاورد با دبیر جدید شورای عالی معماری کشور

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، روز شنبه ۲۱ مردادماه، برای چهارمین بار در چهار ماه گذشته جلسه ای در وزارت راه و شهرسازی با هدف بررسی اساسی ترین مشکل شهری بوکان یعنی « کاهش افق طرح جامع بوکان و بازنگری طرح تفصیلی آن از سال ۱۴۰۵ به ۱۴۰۲ و نهایی شدن الحاق سکونت‌گاه‌های غیررسمی»  برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده بوکان، این جلسه با پیگیری «حاج  انور حبیب زاده» و به ریاست «خسرو دانشجو» دبیر جدید شورای عالی معماری کشور که همزمان معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی است برگزار شد.

حبیب‌زاده در این جلسه ضمن انتقاد از عدم تناسب جمعیت بوکان با محدوده این شهر گفت:  بوکان بعد از کلان‌شهرهای تهران و مشهد سومین شهر با تراکم جمعیتی بالا است.

نماینده بوکان در ادامه الحاق ۹۴۷ هکتار زمین به محدوده شهر بوکان  با کاربری‌های مسکونی، خدمات عمومی و شبکه معابر مطابق استاندارد کاربری‌های مصوب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را مهم ترین نیاز این شهر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، بوکان با یک هزار و ۷۶۰ هکتارمساحت  ۲۲۵هزار نفر جمعیت دارد.

دبیر جدید شورای عالی معماری کشور در واکنش به این سخنان حبیب زاده ، گفت : بوکان در حال خفه شدن است و دستور تسریع بررسی مصوبات و برنامه‌‌ریزی‌های جلسات گذشته در ارتباط با کاهش افق طرح و بازنگری شهر بوکان را صادر کرد.

دانشجو همچنین دستور داد رفع مغایرت‌های اساسی طرح جامع و الحاق سکونت‌گاه‌های غیررسمی در دستور کار وزارت‌خانه و اداره کل راه‌ و شهرسازی و معاونت عمرانی استانداری قرار گیرد.

«احمد رحمانی» رئیس شورای شهر بوکان، «ناصح محمد خانی» شهردار بوکان و «اسماعیل رسول زاده» معاون شهرسازی شهردار نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.