×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
واکنش فرماندار بوکان به صف بنزین در این شهرستان

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان، همزمان با تشکیل صف بنزین در شهرستان بوکان، فرمانداری این شهرستان اطلاعیه ای به شرح زیر منتشر کرد:  

بر اساس برخی شایعات مبنی بر کمبود بنزین در چند روز گذشته و فعالیت تنها یک نازل در جایگاههای سوخت در بوکان سبب افزایش مصرف بنزین و صف های عریض و طویلی در جایگاهها گشته است که لازم است همشهریان از پیوستن به صف ها خودداری کنند و زمان و هزینه خود را در صف های جایگاهها نگذرانند.

از ابتداي مرداد ماه شايعه اي با عنوان كمبود بنزين در سطح شهرستان بوكان و ساير شهرهاي جنوب استان پخش شد كه باعث مراجعات  همشهريان به جايگاههاي عرضه سوخت در سطح شهرستان شده و اين مشكل خصوصا در هفته قبل باعث ايجاد صفوف طولاني و نارضايتي از وضع موجود شده كه عليرغم رد شايعات مذكور، این صفوف همچنان ادامه پيدا كرده بود.

با عنايت و پيگيري های به جد و مكرر فرماندار شهرستان بوکان از مديريت منطقه مياندواب و قول مساعد ايشان  در روزهاي اخير ميزان بنزين ارسالي به شهرستان بيشتر شده بگونه اي كه ميزان بنزين ارسالي به شهرستان در ٢١ روز اخير نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ١٩درصد افزايش پيدا كرده است.

لازم به توضيح است در سطح شهرستان ١٣ جايگاه عرضه بنزين وجود دارد كه بنا به ضرورت عملياتي اكثر جايگاهها در طول روز فعال بوده همچنين تعداد ٩باب جايگاه CNG بصورت شبانه روزي و جهت كاهش ترافيك جايگاهاي عرضه سوخت مايع فعال ميباشند.

بر اساس آمارهاي موجود، همه ساله ميزان مصرف سوخت هاي بنزين و نفت گاز در بخش حمل و نقل با رشد چندين درصدي مواجه بوده كه تداوم اين روند علاوه بر معضلات بسيار زيست محيطي، مشكلات فراواني را به دنبال داشته است، به گونه اي كه ميزان رشد مصارف انرژی با ترافیک های شهری رابطه ای ملموس دارند

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.