×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم تجلیل از پزشکان، داروسازان و کارمندان نمونه شبکه بهداشت و درمان بوکان برگزار شد

به گزارش بوکان موکریان  این مراسم که روز پنجشنبه نهم شهریور ماه سالجاری در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زیر ساخت های بخش بهداشت و درمان مناسب جمعیت در حال رشد بوکان نیست، گفت: از اواخر سال ۱۴۰۱ تا کنون هشت بار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مسئولان وزارتخانه برای رفع مشکلات بخش بهداشت و درمان دیدار داشته ام.

حاج انور حبیب زاده ادامه داد: علاوه بر اختصاص ۲۳ میلیارد تومان اعتبار در بودجه سالجاری  کشور ۱۰۰ میلیارد تومان از ماده ۵۶ با مشارکت بانکها اعتبار برای بیمارستان در حال ساخت شهرستان بوکان اختصاص پیدا کرده  و پروژه همچنان فعال است.

وی با بیان اینکه بخش بهداشت و درمان از جمله بخش‌هایی است که  همواره مورد توجه بنده بوده است،  ادامه داد: علاوه بر آن تاکنون موفق به دریافت ۲ دستگاه چیلیر(سیتم سرمایشی) ، پنج دستگاه دستگاه ونتیلاتور در ایام کرونا، یک عدد دستگاه سی تی اسکن و تجهیز اتاق آن برای بخش بیماران بستری و دیگر اقلام و تجهیزات بهداشتی  و درمانی برای شهرستان شدم.

نماینده مردم بوکان در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه در ایام کرونا چهار محموله وسایل و اقلام بهداشتی دریافت کردیم،  افزود: بوکان با وجود جمعیت ۳۶۰ هزار نفری علاوه بر خدمات دهی به این جمعیت در حال رشد به قطب درمان جنوب استان آذربایجانغربی نیز تبدیل شده و شهرستان های همجوار را نیز تحت پوشش قرار میدهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان نیز در این مراسم با تبریک روز ، پزشک، داروساز و کارمند، گفت: شهرستان بوکان شهرستان استعدادهای برتر در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی است.

دکتر علی حسین زاده ادامه داد: حضور پزشکان در مناطق مختلف کشور و حتی خارج از کشور نشان از استعداد مردم شهرستان در زمینه پزشکی است.

در پایان این مراسم از ۱۹ نفر از پرسنل شبکه بهداشت و درمان، ۶ کارمند، ۱۲ پزشک و یک دارو ساز با اهدای لوح تقدیر تشکر شد.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.