×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 22 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مراسم گرامیداشت اولین سالروز تأسیس کتابخانه عمومی استاد احمد ترجانی زاده برگزار شد

به گزارش به گزارش بوکان موکریان و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان آذربایجان غربی، اولین مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس کتابخانه عمومی استاد احمد ترجانی زاده روستای اوچ تپه بوکان با برنامه های متنوع فرهنگی و با حضور اعضای فعال این کتابخانه برگزار شد.

لیلا سور، مسئول کتابخانه استاد احمد ترجانی زاده با اعلام خبر گرامیداشت اولین سالروز تأسیس کتابخانه و ارائه مطالبی از اهمیت کتابخانه، کتاب و کتابخوانی برای حاضرین، گفت: در این مراسم برنامه های متنوع فرهنگی از جمله قصه گویی از کتاب «مجموعه قصه های کهن هزار و یک شب»، جمع خوانی جمع خوانی از کتاب «قصه های خوب برای بچه های خوب»، بازنمایی از کتاب های پرمخاطب و مسابقه شعر خوانی با حضور اعضای فعال کتابخانه برگزار شد.

لیلا سور با اشاره به فواید قصه گویی در کودکان، بیان داشت: قصه گویی یکی از تاثیرگذارترین شیوه های آموزشی، برای یادگیری کودکان است. قصه و داستان، هویت کودک را شکل می دهند، آن ها با قهرمانان قصه هم ذات پنداری می کنند و خود را در جریان اتفاقات قرار می دهند.

وی ادامه داد: روانشناسان حوزه کودک پیشنهاد می دهند قصه خوانی برای کودک از سنین پایین شروع شود و تا سال های بعد ادامه داشته باشد. امروزه والدین ترجیح می دهند کودکشان قبل از خواب، کارتون مورد علاقه اش را ببیند و سپس بخوابد. کمتر کسی  قبل از خواب کودک، برای او قصه می گوید. کودکان از شنیدن داستان لذت می برند و این موضوع تاثیر بسیاری بر روی آنها می گذارد.

ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات حاضرین در مورد فعالیت های کتابخانه پایان بخش این مراسم بود.

انتهای پیام/ح.ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.