×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقیف موتورسیکلت سنگین در بوکان

سرهنگ موسی بهاری در گفت و گو با خبرنگار بوکان موکریان اظهار کرد: در راستای برخورد با وسائط نقلیه غیرمجاز و فاقد پلاک ، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در سطح شهرستان به دلیل ایجاد صدای نابهنجار و فقدان پلاک و غیرمجاز بودن توقیف و راکب به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.

بهاری افزود:در راستای ارتقای آرامش اجتماعی و امنیت ترافیکی، وسایل نقلیه با عناوین فقدان پلاک،پلاک مخدوش،دستکاری اگزوز و حرکات حادثه ساز و مزاحمت برای شهروندان و همچنین خودروهای تغییر وضعیت(تغییر در ارتفاع و فیزیک خودرو)، توقیف خواهد شد و مالک به مرجع قضایی معرفی می شود .

وی اظهار داشت: خودروها و موتورسیکلت های فاقد پلاک و یا پلاک مخدوش پس از نصب پلاک خوانا و اعمال قانون و خودروهای تغییر وضعیت(تغییر در ارتفاع و…) پس از بازگشت به حالت اولیه و اعمال قانون از پارکینگ ترخیص می شوند.
رئیس پلیس بوکان با اشاره به اینکه تخلفات حادثه ساز(مسابقات و حرکات نمایشی در معابر) و مزاحمت از طریق خودرو و یا موتورسیکلت برای شهروندان جرم است تصریح کرد: رانندگان و راکبان به دلیل اخلال در آرامش شهروندان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی می شوند .

این مقام انتظامی در پایان گفت:قطعا چنین حرکتی در سطح شهر که از جانب عده ای معدود راکب موتورسیکلت و یا راننده خودرو به بهانه تفریح، مسابقه و… انجام می شود شایسته شهر زیبای بوکان نیست و می تواند ضمن ایجاد مزاحمت برای مردم، خطرات جبران ناپذیر برای جان عابرین پیاده و آسیب به سایر وسائط نقلیه و اموال مردم  شود.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.