×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شهروند ساکن امیرآباد: کاش اعضای شورای شهر در منطقه ما زندگی می کردند

به گزارش بوکان موکریان ؛ چند روز قبل، کوچه های رَبَن در منطقه محروم امیرآباد همراه با یک شوی نمایشی آزاد سازی شد. روابط عمومی شهرداری بوکان در متنی طلبکارانه نوشت « حالا اهالی این منطقه، برای مدیریت شهری فرش قرمز پهن می‌کنند».اما بعد از گذشت دو هفته از انتشار این خبر ساکنین کوچەهای رَبَن با ارسال تصاویری گفتند می خواهیم برای مدیریت شهری فرش قرمز پهن کنیم اما گل و لای اجازه نمی دهند و  سهم ما از آن شوی تبلیغاتی تنها گل و لای بوده و از چاه به چاله افتادەایم 

شهروندی دیگر ساکن در این کوچه، با اشاره به آسفالت شدن کوچه آرمان ۱۲ که گویا منزل یکی از اعضای شورا شهر بوکان در آن سکونت دارد نوشتند کاش اعضای شورای شهر در کوچه های ما هم زندگی می کردند.

این شهروند می گوید تا به امروز شهرداری کوچەها را بتن ریزی می کرد آنهم با اخذ سهم مشارکت از شهروند حالا چرا کوچه آرمان را آسفالت کرده است؟

لازم به ذکر است شهرداری بوکان مدتی قبل در همین کوچه اقدام به قلع و قم درختان کرده بود که با واکنش شدید رسانه ها و فعالین محیط زیست روبەرو شدە بود اما شهرداری و شورای شهر سکوت کردند.

به نظر می رسد مناطقی که محل سکونت مسئولان هستند  برای اجرای پروژەهای عمرانی در اولویت قرار دارند و «عدالت عمرانی» فقط یک شعار است.

 

انتهای پیام/ح.ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.