×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جمعه پر حادثه با ٢٨ مصدوم و ٣جانباخته در جاده های آذربایجان غربی

به گزارش بوکان موکریان ; رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از انحراف و سقوط به کانال خودروی سواری در محور مهاباد به ارومیه خبر داد.

سردار فداکار در این خصوص گفت: گزارشی مبنی بر تصادف در محور مهاباد-ارومیه نزدیک به روستای یوسفکند به مرکز ١٢۵ ارسال شد که بلافاصله نیروهای ایستگاە ٢ و مرکزی این سازمان به محل اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه خودروی سواری ال نود از مسیر خود انحراف و به کانال سقوط که متاسفانە یک کشته و ٢ مصدوم برجای گذاشت.

فداکار بیان کرد: در این عملیات، نیروهای سازمان آتش نشانی مصدومین و جنازه را رهاسازی کرده، طی هماهنگی با فوریت های پزشکی و فوت بر آنها را تحویل داده و محیط را ایمن سازی کردند.

تصادف زنجیره ای ۴ خودرو در محور  ارومیه- سلماس

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۲ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ؛ در محور ارومیه به سلماس ۴ دستگاه خودروی سواری پراید، پژو۲۰۶ SD و دو دستگاه پژو ۴۰۵ با یکدیگر برخورد کردند.

حمید محبوبی ادامه داد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات شهید افشارجو ( گردنه قوشچی) ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: این حادثه ۷ مصدوم و ۱۱ حادثه دیده داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه به  تبریز

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی در ادامه از واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه به  تبریز خبر داد و گفت: ساعت ۱۸:۵۰ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه  در محور ارومیه_ تبریز ( قیرمیزی یول، ۳۰۰ متری جاده روستای اوصالو) یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شده و ۴ نفر از مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط پایگاه امداد و نجات جاده شهید کلانتری به مراکز درمانی منتقل شدند.

او ادامه داد: همچنین ساعت ۲۰:۳۵ جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، در محور ارومیه _شهید کلانتری ( روبروی پلیس راه ارومیه_تبریز) خودروی سواری پژو و وانت پیکان باهم برخورد کردند و این حادثه نیز ۲ مصدوم برجای گذاشت.

واژگونی سواری در محور تکاب -شاهین

محبوبی بیان کرد: رو گذشته همچنین در محور تکاب -شاهین دژ ساعت۱۷:۲۰ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه  واژگونی یک دستگاه رانا گزارش شد و امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات جاده ای مائین بلاغ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدوم انجام شد و یک نفر فوت کرده که جنازه رهاسازی و به عوامل انتظامی حاضر در صحنه تحویل داده شد.

تصادف زنجیره ای سه دستگاه خودرو در محور بوکان – میاندوآب

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در حادثه ای دیگر طی تصادف زنجیره ای ٣دستگاه خودرو در محور بوکان – میاندوآب معروف به پیچ ملالر موجب فوت یک نفر و مصدومیت ۶ نفر شد.

محبوبی افزود: در این تصادف ۲ دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶ باهم برخورد کرده بودند که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی توسط ست هیدولیک خودرو نجات و انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

محبوبی در پایان از بروز ۲ سانحه رانندگی جرحی دیگر نیز در این مدت خبر داد و اضافه کرد: در این حوادث که هر دو در محور نقده – پیرانشهر روی داد، ٧نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

انتهای پیام/ح.ر

منبع : کرد پرس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.