×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
مراسم اهدای ۳۰ فقره جهیزیه به نوعروسان در شهرستان بوکان+فلیم،عکس
حسین راستگو

 

به گزارش خبرنگار بوکان موکریان امروز چهارشنبه مورخه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ در مراسمی با حضور، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری، مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آذربایجان غربی،اصحاب رسانه و تعدادی از مدیران ادارات بوکان برگزار شد، تعداد ۳۰ فقره جهیزیه به ۳۰ نو عروس بوکانی اهدا شد.

هزینه تامین این اقلام که ارزش آنها ۳ میلیارد تومان می باشد توسط خیّر نامی «حاج منصور نجمی نیا» و با پیگیری‌های نماینده بوکان تامین شده است.

حاج انور حبیب زاده نماینده بوکان در سخنان خود در این مراسم توجه به امر ازدواج و تشکیل خانواده را از مسائل مهم انسانی دانست و افزود : طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری تعداد ۳۰ جهیزیه دیگر به نوعروسان این شهرستان اهدا خواهد شد.

فرماندار بوکان در این مراسم با اشاره به اهمیت تلاش برای فراهم کردن زمینه ازدواج زوج های جوان افزود :از پیگیری‌های جناب حبیب زاده نماینده مردم شهرستان بوکان در مجلس شورای اسلامی که مسبب دریافت این هدایا بودند تقدیر مینماییم و همچنین باید تلاش کنیم که چنین برنامه هایی افزایش یابد و در روزهای مختلف سال شاهد برگزاری این برنامه ها باشیم.

 

انتهای پیام / ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.