×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
روایت رئیس شورای شهر بوکان در خصوص زمین آرامستان
حسین راستگو

 

به گزارش بوکان موکریان؛ «احمد رحمانی» رییس شورای شهر بوکان در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان که در حال برگزاری شد گفت: بر اساس دستورالعمل انتخاب زمین برای آرامستان زمین باید در مسیر باد غالب باشد به همین دلیل در فراخوان انتخاب زمین تاکید شد که زمین پیشنهادی در مسیر کنارگذر بوکان باشد.

وی افزود: به دنبال انتشار این فراخوان شش زمین پیشنهاد شد و همزمان دو زمین منابع طبیعی نیز مطرح شد که به علت سنگلاخی بودن و هزینه های بالای تبدیل آن به آرامستان مورد موافقت قرار نگرفت.

رحمانی در ادامه گفت: در نهایت دو زمین مطرح شد که یکی در حدفاصل هواره برزه و روستای یاسیکند قرار داشت که علت دور بودن از شهر مورد موافقت قرار نگرفت.

رئیس شورای شهر بوکان در ادامه ضمن اشاره به نهایی شدن یک زمین واقع در کنار گذر به قیمت هر متر ۶۵ هزار تومان گفت: خلاصه قضیه انتخاب زمین برای آرامستان جدید بوکان تهاتر ۶۰۰ مترمربع زمین از محل زمین آرامستان فعلی و دریافت ۱۶ هکتار زمین در مسیر کنارگذر است.

عضو شورای شهر بوکان در ادامه تاکید کرد: اگر در سلامت بنده و اعضای شورای شهر در خصوص انتخاب زمین شک کنیم نمی توان به سلامت امام جمعه و اعضای شورای روحانیت در که نظارت بر فرایند انتخاب زمین بودند،شک کرد.

رحمانی به انتقادات از شرایط زمین انتخاب شده اشاره کرد و گفت: زمین مورد نظر در مرحله ثبت است و همزمان از ۱۲ اداره شهرستان استعلام صورت می گیرد.

انتهای پیام/ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.