×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 16 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر در شمالغرب کشور منهدم شد

 

به گزارش بوکان موکریان؛ سردار “رحیم جهانبخش” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال آن از شرق کشور به ارومیه را داشتند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ عملیاتی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به رصد و شناسایی تمامی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی؛  ۶ دستگاه خودروی سواری و باری که در امر انتقال و جابجایی مواد مورد استفاده قرار می گرفتند را توقیف که از آنها مقدار ۹۰۲  کیلوگرم مواد مخدر ( ۱۰۱ کیلو گرم هروئین و ۸۰۱ کیلو گرم مرفین) کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در اين خصوص  ۷ متهم دستگير و ۶ دستگاه  خودرو نیز توقیف که پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: مبارزه با پديده شوم مواد مخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي شود و با توجه به نقش بي بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همکاري هاي آنان در اين زمينه، بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هر گونه مورد مشکوکي را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.