×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توقف ۱۷۶ خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن در بوکان

سرهنگ سلمان حیدری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بوکان موکریان اظهار کرد: تعدادی از خودروها بخاطر فاقد پلاک یا تغییر در وضعیت خودرو (تغییر ارتفاع) دستکاری اگزوز، تار نمودن شیشه‌ها (شیشه دودی)، رانندگی خطرناک، حرکات نمایشی و مسابقه در معابر شهری توقیف شدند.

به گفته وی، راکبان موتورسیکلت‌های که بدون پلاک و ایجاد صدای نابهنجار و انجام حرکات مخاطره آمیز اقدام به رانندگی و تردد در خیابان‌ها، جاده‌ها و سایر معابر می‌کردند و موجب نارضایتی شهروندان بودند، اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه در همین ارتباط برخورد با هنجارشکنان ترافیکی در دستور کار قرار گرفت، گفت: با تلاش مامورین و همکاری و همراهی و حمایت خوب شهروندان ظرف پنج روز گذشته تعداد ۱۵۹ دستگاه خودرو و تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل گردید.

فرمانده انتظامی بوکان اظهار کرد: برخورد با نابهنجاری‌های ترافیکی یک خواست همگانی است و شهروندان در مراجعه به یگان‌های انتظامی و حتی در دیدگاه‌هایشان در فضای مجازی خواهان برخورد قاطعانه پلیس با اینها هستند البته این برخورد قانونی، محدود به زمان خاص و مقطعی نیست و مستمرا ادامه دارد.

سرهنگ حیدری ادامه داد: همچنین در همین مدت بیش از سه هزار برگ به ارزش تقریبی یک میلیارد و دویست و سی میلیون ریال برای تخلفات مختلف رانندگی (از جمله پارک‌های دوبلِ منجر به ایجاد ترافیک) در سطح معابر شهری ثبت شده است.

وی یادآور شد: رعایت قوانین راهنمایی رانندگی بر مبنای احترام به حقوق و سلامت شهروندان تدوین شده است و باید همه با هم در خصوص ترویج فرهنگ رانندگی تلاش کنیم.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.