×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان بوکان برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش بوکان موکریان؛ جلسه مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بوکان که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید شروع و در ابتدای جلسه محمدخواه رئیس دادگستری ضمن خیر مقدم به تمامی اعضا در سخنان کوتاهی به رسالت ذاتی انجمن های حمایت از زندانیان پرداختند.این جلسه که با حضور اسکندری فرماندار شهرستان بوکان وامام جمعه،رئیس دادگستری،دادستان ،رحمانی رئیس زندان وجمعی از اعضا در سالن اجتماعات دادگستری برگزارشد.

در ادامه جلسه ماموستا احمدی امام جمعه نیز در سخنانی کوتاه به مقوله خدمت رسانی به نیازمندان و علی الخصوص خانواده زندانیان که بواسطه حضور سرپرست و نان آور خانواده در زندان و نیز جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی به خانواده های مددجویان تاکید نمودند.

سپس زاهد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب بوکان نیز بعنوان یکی دیگر از سخنرانان جلسه ضمن ارائه گزارشی کوتاه در خصوص جشن گلریزان به مقوله اشتغال زایی برای زندانیان پرداختند وافزودند:یکی از اهداف مهم و رسالت ما در زندان بحث اشتغال زندانیان است که با تلاش‌های رحمانی رئیس زندان در مدت اندکی توانستند زندانیان زیادی را در زمینه مختلف هم در داخل زندان ،هم در خارج زندان بکار گیری نمایند که نمونه بارز آن ساخت کارگاه اشتغال برای زندانیان به مساحت حدود ۱۰۰۰مترمربع می باشد. و در ادامه از کلیه کارآفرینان و صاحبان صنعت و سرمایه گذاران که در زمینه اشتغال زندانیان یار و یاور زندان و دادستانی باشد چرا که ریشه و منشا اکثر جرایم از بیکاری است .

ارائه گزارش عملکرد یک ساله انجمن توسط آقا عزيزي مدیر عامل انجمن و معرفی اعضای معتمد از دیر برنامه این‌جلسه بود.

در پایان این جلسه پس از ارائه‌ی گزارش و استماع سخنان مسولین انتخابات هیات مدیره و بازرس هیات امنا انجام گرفت که با رای اکثریت هیات مدیره‌ در سمت خود ابقا گردید.
بر همین اساس آقایان سلیمان فیضی(کارمند پیام‌نور-کاندیدای دو دوره انتخابات مجلس)،کمال کریمی(عضو فعلی شورای اسلامی شهر)،اسماعیل میهن‌نژاد و انور ملارحیمی(فرهنگی و رئیس سابق ورزش و‌جوانان) جهت تصدی پست بازرس هیات امنا کاندید شدند که در نهایت نتایج زیر حاصل گردید:

تعدا کل آرا : ۱۲۰
آقای کمال کریمی: ۳۷ رای
آقای انور ملا رحیمی: ۳۷ رای
آقای اسماعیل میهن نژاد: ۲۶ رای
آقای سلیمان فیضی : ۲۰ رای

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.