×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدعی «فقر فرهنگی بوکانی‌ها» همچنان در بوکان مجوز میگیرد !

به گزارش بوکان موکریان ؛ اخیراً تبلیغات برگزاری کنسرتی در بوکان انجام گرفته است که انتقاداتی را متوجه برگزار کننده و صادرکننده‌ی مجوز برگزاری کرده است.
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان به عنوان متولی،مجوز برگزاری کنسرت یک خواننده پاپ فارسی را برای شخصی صادر کرده که پیشتر گفته بود در بوکان فقر فرهنگی داریم!
این شخص مدتی قبل در یک گفت وگو تصویری که فایل آن موجود است،در پاسخ به این سئوال که «چرا به برگزاری کنسرت برای خوانندگان کورد اقدام نمی کند؟» گفته است که: «تنها با انتشار یک comingsoon برای یک خواننده پاپ فارس در اینستاگرام سریعا بلیط‌ها با قیمتهای گزاف به فروش می رسد.‌به صراحت عرض می کنم این فقر فرهنگی است که این فقر فرهنگی توسط بنده تهیه کننده اصلاح و رفع نمی شود‌.»
عملکرد شائبه‌دار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اعطای مجوزهای سفارشی در برگزاری کنسرت‌ها و برنامه‌های فرهنگی همواره مورد انتقاد بوده اما اعطای این مجوز بعد از صحبت‌های خام و توهین‌آمیز بسیار قابل تامل است.

این شخص که همزمان مدیر و آشپز یک‌رستوران در بوکان است، در کوران رقابتهای انتخابات شورای شهر در فکر جریان‌سازی بود و با تشکیل یک‌گروه تلگرامی سعی در نقش‌آفرینی در این انتخابات داشت که با واکنش منفی شهروندان مواجه شد.
چند شب پیش نیز با حضور مهمانان مراسم رونمایی از آجرهای قلایچی،این شخص با پخش ویدیویی از میز غذای لاکچری این مهمانان باعث طرح انتقاداتی شدید به این میزان هزینه و نیز پخش این ویدیوها در فضای مجازی،با توجه به مشکلات اقتصادی مردم،شده بود.

 

انتهای پیام/

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.