×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قول وزیر بهداشت برای پیگیری مطالبات بهداشتی و درمانی بوکان

به گزارش بوکان موکریان؛ به دنبال پیگیریهای مکرر «حاج انور حبیب زاده» نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، هیئتی از  وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان حضور پیدا کردند و در نشستی مشترک با نماینده بوکان به بررسی وضعیت مطالبات و مشکلات درمانی و بهداشتی این شهر پرداختند.

در ابتدای این نشست ، حبیب زاده در تماس تلفنی با وزیر بهداشت و درمان  از مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شدت انتقاد کرد و  اظهار داشت: بیمارستان‌ و مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان بوکان با توجه به اینکه دومین شهرستان پرجمعیت استان هستیم  وضعیت اسفباری دارد و تنها بیمارستان بوکان که در محل تلاقی سه استان قرار دارد، تجهیزات کافی ندارد.

حبیب زاده در ادامه  تاکید کرد: با  تخصیص قطره چکانی اعتبارات مشکلات عرصه سلامت شهرستان رفع نخواهد شد .

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در پاسخ به انتقادات حبیب زاده براي رسيدگي به مشكلات شبكه بهداشت و درمان شهرستان بوکان  قول مساعد داد.

دکتر سیف الله مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از انتقادات حاج انور حبیب زاده نماینده مردم در مجلس و استماع گزارشات مسئولین بهداشت و درمان شهرستان در خصوص کمبودها و مشکلات گفت: حضور  در شهرستان بوکان بنا به درخواست و پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و دستور ویژه دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان برای حل مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی در کوتاه ترین زمان انجام گرفته است.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مشکلات حوزه بهداشت و درمان باید در برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت صورت پذیرد تا بتوان به تدریج شاهد رفع مشکلات و ارتقاء شاخص های عرصه سلامت شهرستان باشیم.

دکتر مرادی گفت: باتوجه به دستور صریح دکتر عین الهی وزیر بهداشت و درمان در جهت رفع مشکلات شهرستان و کمبود تجهیزات سریعاً اقدام خواهد شد و در خصوص تامین اعتبار برای ساخت بیمارستان جدید بوکان گفت: این مورد نیاز به بازنگری در سطح کلان مدیریتی و تامین اعتبار ملی دارد که حتما به صورت ویژه پیگیری خواهد شد.

در پایان این جلسه چند ساعته که دکتر ولی زاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نیز حضور داشت، ۱۱ مصوبه تصویب شد که جزییات آن در پست بعدی منتشر می شود.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.