×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دکتر ناصح محمدخانی به عنوان سرپرست شهرداری بوکان معارفه شد

به گزارش بوکان موکریان ؛ ظهر امروز پنج شنبه (۲۸  مهرماه) در مراسمی که در محل شورای شهر بوکان برگزار شد، «دکتر ناصح محمدخانی» به عنوان سرپرست شهرداری بوکان معارفه شد.

محمد خانی در مصوبه ای در تاریخ ۱۱مهرماه و‌ با پنج رای موافق به عنوان سرپرست شهرداری بوکان انتخاب شد اما معارفه وی به علت کارشکنی‌های متعدد دو هفته طول کشید.

شورای شهر بوکان همزمان محمدخانی را به عنوان  شهردار این شهرداری انتخاب وجهت انجام مراحل قانونی به فرمانداری بوکان معرفی کردند.

این اقدام شورای شهر بوکان بعد از آن صورت می گیرد که ۱۰ مهرماه  کمیته تطبیق فرمانداری بوکان، مصوبه استیضاح و  برکناری «رشید میرحسامی» از شهرداری بوکان را تایید کرد.

« ناصح محمدخانی» دارای دکتری برنامه ریزی شهری است که سابقه ۹ سال تصدی پست  شهرداری در شهرهای زرینه، دیواندره و تکاب و ۱۳ سال سابقه کارمند شهرداری را در کارنامه خود دارد.

شهردار برتر استان کردستان در  سال ۱۳۹۲، شهردار نمونه فرهنگی استان کردستان در سال ۱۳۹۴ و مدیر برتر شهرستان دیواندره در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۵ و مولف کتاب بلوک شهری (راهنمایی برای طراحان شهری، معماران و برنامه ریزان شهری در سال ۲۰۲۰) بخشی دیگر از سوابق مدیریتی و علمی محمد خانی است.

 احمد رحمانی، ناصر کاکه زاده، ژیلا عبدی، گلاویژ حسینی، پحشان سلیمی از موافقان برکناری میرحسامی و معرفی محمد خانی به عنوان شهردار بوکان  و  «علی قادری» و «کمال کریمی» از مخالفان بودند.

انتهای پیام/ حسین.ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.