×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 13 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پنجمین پایگاه انتقال خون آذربایجان‌غربی در بوکان راه اندازی می‌شود.

به گزارش بوکان موکریان؛ مدیرکل انتقال خون استان آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر در چهار شهرستان استان از جمله میاندوآب، مهاباد، نقده و خوی پایگاه انتقال خون دایر است که با تلاش مسئولان شهرستانی و استانی پنجمین پایگاه انتقال خون نیز در شهرستان بوکان ایجاد میشود.

دکتر مجتبی قهرمان رضائیه با بیان اینکه بعد از مدتی فعالیت پایگاه در شهرستان به مرکز فرآوری تبدیل خواهد شد، اظهار داشت: کلیه فرآورده های خونی از جمله پلاسما، پلاکت و کلیه محصولات خونی در این پایگاه تولید خواهد شد.
وی ادامه داد: چند سالی با همکاری مسئولان شهرستانی تلاش کردیم تا توانستیم برای شهرستان بوکان چارت مرکز خون گیری ایجاد کنیم.

قهرمان رضائیه در خصوص مکان پایگاه انتقال خون شهرستان اضافه کرد: با رایزنی های صورت گرفته با مدیریت شبکه بهداشت و درمان بوکان در صدد مکان یابی برای این مرکز خواهیم بود.

مدیرکل اداره انتقال خون استان آذربایجان‌غربی در خصوص مکان اختصاص یافته به پایگاه در شهرستان اضافه کرد: در حال حاضر مکان در نظر گرفته شده بسیار خوب است و در آینده برای تامین نیرو انسانی آن هم تلاش خواهیم کرد.

در ادامه  دکتر علی حسین زاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوکان به روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان اعلام کرد: در تلاش هستیم برای پایگاه انتقال خون بوکان مکانی تعیین و به مسئولان استانی مرکز انتقال خون معرفی نماییم.

راه اندازی مرکز انتقال خون در شهرستان بوکان حاصل تلاش “حاج انور حبیب زاده” نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و “بابا خان اسکندری “فرماندار این شهرستان است.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.