×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سفر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی به بوکان

به گزارش بوکان موکریان علیرضا نوروزی،روز چهارشنبه ۹آذرماه ۱۴۰۱ دردیدار با رئیس و کارکنان اداره بوکان باتقدیر از تلاش‌های کارکنان این اداره گفت: حضور مستمر مدیران استانی با ادارات و فرمانداریهای شهرستانها، کمک به تجهیز و مرمت بناهای فرهنگی و هنری، حمایت ویژه از اجرای برنامه های فرهنگی ویژه مناطق محروم و مرزی، افزایش سطح اعتباری انجمن ها و جام باشگاه کتابخوانی میگردد.

وی با اشاره به اینکه کار فرهنگی ارزشمند بوده و مشکلات خاص خود را دارد گفت در هر شرایطی حتی شرایط سخت هم باید اهداف فرهنگی هنری را دنبال نموده و به سرانجام برسانیم.

 مباحث این نشست با محوریت شرایط و مشکلات موجود در اداره و ارائه نقطه نظرات طرفین برگزار شد.

فرماندار شهرستان بوکان ضمن تشکر از حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار امیدواری کرد که با همکاری و تعامل سازنده، گام های موثری در مسیر رشد و پیشرفت فرهنگ و هنر در این شهرستان برداشته شود.
وی همچنین بوکان را یکی از قطب‌های مهم فرهنگی هنری استان برشمرد و گفت: این شهرستان از وجود هنرمندان زیادی برخوردار است که در عرصه‌های استانی و ملی موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌اند.

در این جلسه همچنین کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان به بیان دغدغه ها و دیدگاه های حوزه کاری خود پرداختند.

در ادامه این سفر از کتابخانه سواره ناچیت بازدید بعمل آورده و با اهدای جوایز از فعالین این حوزه که در مسابقات «روستاها و عشایر دوستدار کتاب» در سطح کشوری مقام کسب کرده بودند، تقدیر بعمل آمد.

خاطرنشان می‌شود، دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با رئیس و کارکنان اداره بوکان با حضور  پیروز قادری معاون امور فرهنگی و رسانه ای، پرویز اشرافی رئیس گروه فرهنگی ،فرشید مرامی کارشناس خانه کتاب و رضا علافی سلماسی مدیر روابط عمومی اداره کل انجام شد.

انتهای پیام/ح.ر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.