×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هنرمندان برتر مسابقه عکس تئاتر خیابانی نالشکینه بوکان معرفی شدند

بە گزارش بوکان موکریان؛ «عالیه اسمعیل نژاد» دبیر نخستین دوره مسابقه عکس جشنواره استانی تئاتر خیابانی نالشکینه در بوکان گفت: در سه روزی که جشنواره تئاتر نالشکینه در حال برگزاری بود، ۳۲۰ عکس به بخش حرفه ای و ۴۰۰عکس به بخش آماتور یا عکاسی با موبایل دبیرخانه این مسابقه ارسال شد.

وی افزود: داوران این مسابقه آقایان «لقمان رحیمی» و «سلیمان رحیمی» بعد از بررسی تمامی عکسهای ارسالی، عکس ارسال از سوی خانم «ژاله بهرامی» را به عنوان عکس برتر انتخاب کردند.

اسمعیل نژاد در ادامه گفت: عکس های ارسالی توسط فربد باوە و شنە دژاگە به ترتیب مقام دوم و سوم و عکس دریا کریمی نیز به عنوان تقدیر ویژە بخش موبایل انتخاب شد.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقه در دو بخش حرفه ای و آماتور(موبایل) با موضوع خلاقانه و آزاد ( محوریت تئاتر خیابانی) برگزار شد و شرکت برای عکاسان آماتور و حرفه ای آزاد بود و هر عکاس با حداکثر ۵ اثر می تواسنت در این مسابقه شرکت کند.

اسمعیل نژاد در پایان از دکتر محمد عباسی، دکتر صلاح الدین قادرزاده و دکتر سعید عباسی برای تامین هزینه های مالی مسابقه عکاسی تشکر کرد.

نخستین جشنواره تئاتر خیابانی ناله شکینه بوکان عصر روز شنبه چهارم تیرماه به صورت رسمی آغاز شد و عصر روز دوشنبه ششم تیرماه اختتامیه آن برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.