×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ناتوانی مدیریت شهری بوکان از ساماندهی سگهای بلاصاحب

این یادداشت به قلم مدیر مسئول پایگاه خبری بوکان موکریان می باشد

این روزها با قرارگرفتن در فصل سرما و بارش ها با گذر از کوچه و خیابان‌های شهر بوکان، شاهد جولان تعداد کثیری سگ‌های ولگرد در تمام ساعات شبانه روز هستیم که موجب سلب آسایش و امنیت شهروندان شده است اما متاسفانه در رابطه با رفع این مشکل هیچ اقدامی صورت نگرفته است و گلایه‌های بسیاری را از عملکرد مسئولان در این ارتباط برانگیخته است.

گلایه ای که از سوی شهروندان به جا و مطالبه‌ای به حق است که متاسفانه در سایه‌ی بی تدبیری مسئولان شهری به معضلی بزرگ تبدیل شده است.

براساس قوانین، ساماندهی و جمع آوری سگهای بلاصاحب برعهده شهرداری‌ها می باشد،در بوکان با وجود هزینه نجومی ۶۰۰ میلیون تومانی در سال به انجمن‌های مردم‌نهاد حمایت از این حیوانات (N.G.O) برای نگهداری و عقیم سازی ، آنگونه که باید اجرایی نشده و یا اگر اقدامی هم صورت گرفته اصلا در کاهش تعداد این حیوان در سطح شهر تأثیرگذار نبوده است.

بنابراین نیاز است مسئولان مربوطه بعد از گذشت چند سال و هزینه‌های چند میلیاردی برای کنترل و ساماندهی این معضل، چاره‌ای درخور و عملی بیاندیشند زیرا ماجرای سگ‌های بلاصاحب توسط رسانه ها در بوکان بارها و بارها به مسئولان مربوطه گوشزد شده، اما متأسفانه هیچ گاه نتوانستندجوابگوی مطالبات مردم باشند؛..

اکنون امیدست شهردار جدید و شورای شهر که اکثریت حامی وی‌ هستند با تغییر رویکرد خود و بازگشت بە رسالت اصلیشان که در کنار مردم و دغدغەمندی مشکلات مردم است به این معضل مهم نگاه جدی داشته و با نظارت و اقدام جدی هر چه سریع‌تر در فکر رفع این مشکل برآیند.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.