×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چالش سرپرستی در بوکان ؟

به گزارش بوکان موکریان ؛ قریب به ۱۵ ماه پیش با حکم سید محسن حمزه‌لو ، مدیرکل راه و شهرسازی استان، «اسکندر خسروپور»  به عنوان سرپرست اداره‌ی راه و شهرسازی شهرستان بوکان منصوب شده بود.

طبق قانون یک پست حداکثر تا چهار ماه می‌تواند توسط یک سرپرست اداره شود، در حالی که مدت سرپرستی خسروپور، ۳.۵ برابر مدت سرپرستی قانونی در پست‌های مختلف طول کشیده است.

یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی در نظام اداری استان آذربایجان‌غربی، سکان‌داری دستگاه‌‌ها و سازمان‌‌های استانی از طریق سرپرست است.

گفتنی است در مواقعی که دوره سرپرستی از چهار ماه بیشتر شود، برای رعایت قانون برای فرد سرپرست یک پست جدید موقتی یک الی دو روزه تعریف می‌شود و سپس مجدداً حکم سرپرستی برای مسئولیت قبلی ، برای وی صادر می‌گردد.
البته گفته می‌شود که تحت شرایط خاص، مدت سرپرستی حداکثر تا یک دورەی بعد قابل تمدید است. البته باید دید که این شرایط خاص نیز در مورد این اداره‌ی بوکان نیز رخ داده است یا خیر؟

هر‌چند عملکرد ضعیف خسروپور خصوصاً در بخش مدیریت « طرح مسکن ملی» انتقادات زیادی را متوجه اداره‌ی متبوعش کرده و باعث نارضایتی زیادی در بین مردم شده اما با این شرایط هنوز اقدام عملی برای تعیین تکلیف مدیریت این پست صورت نگرفته و سرپرست از لحاظ قانونی حق امضا یا صدور حکم و انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه‌های کلان را ندارد

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.