×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزیدگان جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان معرفی شدند

منصور احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در گفتگو با بوکان موکریان گفت: در این باره افزود: داوری یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان به صورت اینترنتی برگزار شد و داوری آثار این دوره را «محمود نظری» از همدان، «فخرالدین دوست محمد» از کرمانشاه و «بهرام افضلی» از ارومیه به عهده داشتند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان بیان کرد: در یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان ۳۵ هنرمند از استان های مختلف کشور با ارسال ۱۰۲ اثر شرکت کرده بودند.
احمدی اضافه کرد: هیات داوران از بین آثار ارسال شده به یازدهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان اثر «محمدعلی رجبی» از نطنز را به عنوان نفر اول معرفی و اثر «محمدحسین اکبری» از جهرم و «عفت امجدی پور» از مشهد را به ترتیب به عنوان نفرات دوم و سوم انتخاب کردند.

منصور احمدی گفت: هیات داوران اثر «هیبت احمدی» از کرج، «بصیر حسین پناهی» از سمنان، «مریم رحیم پور» از تبریز و «اسماعیل بابایی» از رشت را شایسته تقدیر دانستند.
او اظهار کرد: دیپلم افتخار، تندیس و کتاب جشنواره به این نفرات اهدا و نمایشگاهی از آثار منتخب این دوره به مدت ۱۵ روز در گالری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بوکان برای بازدید علاقمندان به نمایش گذاشته خواهد شد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بوکان در پایان گفت: سال گذشته و در دهمین جشنواره سراسری کاریکاتور بوکان ۱۸۰ هنرمند در مجموع ۹۴۹ اثر خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده بودند که ۶۳ اثر مربوط به بخش موضوعی و ۷۹ اثر در بخش آزاد برای جشنواره و نمایشگاه انتخاب شدند.

جشنواره کاریکاتور بوکان ابتدا در سال ۱۳۸۲ به صورت استانی کار خود را شروع کرد و در سال ۱۳۸۳ با حضور شهرهای شمال غرب کشور و در سال ۱۳۹۱ به صورت سراسری و با حضور استان های مختلف کشور در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.