×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهرداری بوکان در برزخ بی برنامگی !

این یادداشت به قلم مدیر مسئول بوکان موکریان است؛

در حالیکه ۱۵۰ روز از انتصاب «ناصح محمد خانی » به عنوان شهردار بوکان می گذرد در این مدت به جزء ادای تعهدات و تسویه بدهی های خود به شورای شهر که با انتصابات شائبه دار و استخدام اعضای ستاد انتخاباتی و فامیل های شورای شهر  اتفاقی خاص در حوزه مدیریت شهری رقم نخورده و حتی از برنامه ریزی برای فصل عمرانی خبری نیست.

قبل از انتصاب محمدخانی، شورای شهر بوکان ساخت دو دهنه پل بر روی سیمینه رود،احداث مشارکتی چند صد واحد مسکونی در شهرک هواشناسی،ساماندهی کیوه رش و تامین زمین برای آرامستان عمومی بوکان را وعده داده بودند که همگی این موارد با جلوس محمدخانی بر صندلی شهرداری بوکان رنگ باخته است.

بر اساس عملکرد این مدت شهرداری بوکان،می‌بایست حداقل در پنج ماهی که از انتصاب محمد خانی می گذرد مطالعات احداث پل بر روی سیمینه رود در کوسه به سرانجام می رسید و ساخت این پروژه که نقشی تاثیرگذار در حل ترافیک این منطقه گردشگری دارد، در بهار آغاز می شد.

اما در این روزها نه تنها از این پروژه خبری نیست بلکه شهردار در بازدید همراه دو عضو خانم شورا آنهم با مدرک تاریخ که هیچگونه تخصصی در حوزه عمران و ترافیک ندارند، اعلام کرد زیرگذری نیمه کاره واقع در ابتدای ورودی  اول کوسه را به پایان می رساند که طرح این وعده عملا نشان داد که شهردار و اعضای شورای شهر نه اولویت های تعیین شده ای برای فصل عمرانی دارند و نه از مشکلات بوکان شناختی دارند و نه تعریف و ظرفیتی از اجرای پروژه‌های کلان دارد.

در حالیکه تنها ۲۰ روز دیگر سال نو آغاز می شود،فصل عمرانی به تکاپو می‌افتد اما نه خبری از بودجه‌ی مصوب شهرداری در سال ۱۴۰۲ و نه لیستی از برنامه‌های شورا و شهرداری به گوش می‌رسد، البته اگر هدفی برای عمران شهری و آبادانی وجود داشته باشد.

همه این شواهد از پاییز فصل عمرانی در بهار سال آینده خبر می دهد و به نظر می رسد فصل عمرانی امسال که بدون برنامه و هدفی خاص گذشت،در سال آینده نیز تکرار می شود.

بوکان موکریان به زودی در گزارشات تحلیلی و مستند سعی خواهد کرد عملکرد اعضای شورای شهر و شهردار فعلی بوکان را شفاف سازی نموده و به مقایسه‌ی عملکرد و شعار با تعهداتشان خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.