×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خیّران بوکانی بیش از ۳٫۵ میلیارد تومان به عرصه سلامت کمک کردند

دکتر علی حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار بوکان موکریان اظهار داشت: خیران این شهرستان طی شش ماه دوم سال گذشته سه میلیارد و ۷۳۶ میلیون تومان برای زیرساخت‌های سلامت این شهرستان کمک اهدا کردند که از این میزان کمک‌های خیران ۳۰ میلیون تومان آن نقدی می باشد.

وی در ادامه بیان کرد: بقیه کمک‌های اهدایی خیّران به صورت خرید و اهدای زمین، تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان این شهرستان بوده است که یکی از این موارد اهدای سه قطعه زمین برای کاربری خانه های بهداشت در بازار “دواب”، روستای “حصار” و روستای “ترکمانکندی” به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میباشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان تاکید کرد: با مشارکت خیران و استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان گام‌های اثربخشی در زمینه حوزه بهداشت و درمان برداشت. وی با قدردانی از مشارکت خیران در این شهرستان از آنها به عنوان بازوان همراه و همیار عرصه سلامت یاد کرد و اظهار داشت: باید به سوی ایجاد موقوفه های سلامت محور گام برداریم چراکه منابع خیّران باید پایدار باشد، چرا وقف یکی از بهترین راه ها برای پایدار کردن این منابع است.

دکتر حسین زاده در پایان افزود: کمک به دستگاه‌های اجرایی از جمله بخش سلامت جزو باقیات و صالحات بوده و اجر آن ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.