×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 14 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
خیران بوکانی بیش از ۲۰ میلیارد ریال به بخش سلامت کمک کردند

به گزارش بوکان موکریان به نقل باشگاه خبرنگاران جوان علی حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان گفت: این کمک‌های خیران به بخش سلامت و زیرساخت‌های آن صورت گرفته و برای ترمیم مشکلات بخش سلامت هر کجا با مشکل مواجه شدیم با مراجعه به خیران سلامت مشکلات رفع شده است.

وی در خصوص مشکلات بخش درمان شهرستان افزود: وجود یک بیمارستان برای بوکان کافی نیست و افزایش جمعیت شهرستان مشکلات ما را در حوزه ارائه خدمات درمانی و بستری دو چندان کرده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان ادامه داد: در برخی اوقات شبانه روز بیش از ۷۵۰ نفر به درمانگاه تخصصی مراجعه می‌کنند در حالیکه زیرساخت‌های بیمارستان شهید قلی‌پور جوابگوی این حجم مراجعه کننده نیست.

حسین زاده از کمبود تعداد اتاق عمل در بیمارستان شهید قلی‌پور بوکان انتقاد کرد و گفت: با وجود پزشکان و جراحان ماهر، اما در اتاق عمل با مشکل جدی مواجه هستیم، چون اتاق عمل فعلی بیمارستان برای ۱۴۰ تخت طراحی شده و در حال حاضر جوابگوی ۲۵۰ تخت بیمارستان نیست.

وی با اشاره به اینکه پست سی سی یو بیمارستان شهید قلی‌پور با هشت تخت و اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال با همکاری خیران و دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید، یادآور شد: با این افتتاح، یک بخش ویژه به بخش‌های ویژه بیمارستان شهید قلی‌پور افزوده شد.

 

انتهای انتهای/ ح.ر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.