×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 15 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مجسمه سیب پارک ملت بوکان پا درآورد

یک شهروند در پیامی برای بوکان موکریان نوشت؛ آقای شهردار و اعضای محترم شورای شهر بوکان واقعا زبان نمی تواند اینهمه سلیقه و کارایی شما را بیان کند!!!

اینجا میدان ورودی کوی آفتاب و مسکن مهر است و این نماد زیبا و المان به روز شهری که می بینید با دستور شهردار محترم در فلکه ی کوی آفتاب نصب گردیده است.
یاد دارم حدود ۲۵ سال قبل همین سیب را در پارک ملت دیده بودم و امروز خوشحال و شادمان که به منزل برمیگشتم این مجسمه را دیدم که با تلاش و پیگری های طاقت فرسای شهردار محترم و اعضای پیگیر شورای شهر در فلکه‌ی کوی آفتاب نصب شده است، هر چند گلەمندیم که چرا زحمت یک رنگ ساده را نکشیدەاند.

این اقدام شهردار و شورای شهر که زیبایی فراوانی!!! به این منطقه‌ی چند هزار خانواری بخشیده را به فال نیک میگیریم و امیدواریم با تشریف فرماییشان این پروژەی بزرگ زیباسازی را افتتاح نمایند تا بلکه این پروژه عظیم، زیبا ، به روز و‌ مدرن هم به کارنامه پر بار این عزیزان متخصص اضافه گردد❗

تشکر ویژه ای از اعضای شورای شهر دارم که قول دو سال قبل وعده‌ی خدمت به ساکنین محروم کوی آفتاب و مسکن مهر را به سرانجام رساندند و خوشبختانه کیفیت کارها و حجم گسترده‌ی پروژه ها عمرانی که اقای محمدخانی وعده داده بود روز به روز بیشتر پیدا می‌شود، امیدوارم از اینهمه پروژه فاخر و بزرگ شهری لذت ببریم و قدردان چنین شورای متعهد و دلسوزی باشیم.

 

انتهای پیام/ح.ر

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.